#ВОНА. ГЛАВА 1

parfum büro (Київ) та Jeroboam (Paris) раді повідомити, що вийшла перша частина фільму, присвяченого аромату ВОНА.
ВОНА – це ольфакторний експеримент, який придумали Дмитро Слєсарєв, засновник parfum büro та Франсуа Ена (François Henin), криейтор французького бренду нішової парфумерії Jeroboam. Цим експериментом вони хочуть через аромат створити портрет української жінки, який врахує всі її якості та характеристики. Такого роду проект вперше проводиться для української аудиторії.
Проект розпочався 13 квітня 2017р. На першому етапі велись опитування чоловіків та жінок різного віку, професій, переконань і прагнень. Результати опитувань стануть основою для подальшого ольфакторного пошуку французьких парфумерів дому Jeroboam. Відповіді допоможуть їм збагнути суть сучасної української жінки, її визначальні риси та джерело її натхнення.
Крім опитування, команда parfum büro веде відеозапис всього творчого процесу – збір інформації, спори та дискусії робочих груп, спостереження за парфумерами. З цього матеріалу в результаті з’явиться фільм про те, як створювався аромат.
На сьогодні готова перша Глава майбутньої кінокартини. І ми пропонуємо Вам ознайомитися з нею та познайомити Ваших читачів.

Також, Вашій увазі результати, що були одержані за тестуванням. Опитування проводилися на сайті parfum büro, у соціальних мережах та в Галереї parfum büro. Загальна кількість опитаних – близько тисячі респондентів.
1. «Основні теги»
2. Відповіді на питання. Чудово, що респонденти відчули «хвилю» тестів і включились в неї 
Інформація
parfum büro – проект, мета якого – розвиток культури високої парфумерії серед української аудиторії. Це інтерактивна платформа, яка об’єднує творців концептуальних парфумерних брендів, професіоналів ринку нішевої парфумерії, представників трендових медіа і просто поціновувачів рідкісних ексклюзивних ароматів. Тут можна дізнатися свіжі новини і взяти участь у різних за своїми форматам подіях світу haute parfumerie.
Jeroboam – дітище незалежного парфумера Ваніни Мураксьоль та автора проекту Франсуа Ена. Цей «коктейль мускусу», сконцентрований в екстракті, символізує новий початок. Для Франсуа Ена, засновника ароматів і бутика Jovoy, це основа для створення нового ольфакторного всесвіту. Це молодий і сучасний французький парфумерний проект, який пропонує екстракти для міських кочівників – активних, динамічних, креативних сучасних людей. Ці аромати – зброя для тих, хто вміє ними користуватися.

Поделиться в соц. сетях

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *